maandag 22 augustus 2016

Geen reactie


Geen reactie dus geen dagbesteding, dat was mijn voornemen.
Donderdag had ik de eerste mail gestuurd, ik had via WhatsApp gezegd dat er mail gestuurd was, en deze zou dezelfde avond gelezen worden.
Vrijdag kregen we een mail van de WIJ team, deze was donderdag bij de evaluatie aanwezig, die plaats vond bij de dagbesteding. (De evaluatie was ook de reden dat ik donderdag een mail stuurde)
De mail was gericht aan mijn man en mij, en de dagbesteding, deze heb ik beantwoord, en duidelijk in vermeld dat onze zoontje pas weer naar dagbesteding gaat, als ik een reactie op de mail heb gehad.
Vrijdag heb ik geen reactie gehad, op zaterdag en zondag ook niet (In het weekend had ik ook niks verwacht), zelfs vandaag heb ik geen reactie gehad…
Mijn man had eigenlijk het liefst gehad, dat ik hem vandaag er gewoon heen bracht, maar ik zet die zijn er toch niet voor niets in…..
Mijn man is bang voor problemen….. Vooral omdat ze steeds het woordje leerplichtambtenaar naar voren schuiven in het gesprek.
Ik schrijf toch niet voor niets een mail? Ik geef daarin aan waar ik me zorgen overmaak, en daarin geef ik mijn mening.
Ik gaf in deze mail ook aan, dat ik wacht tot er een reactie komt, voordat ik een beslissing neem.
Als ik hem dus zou brengen, zonder af te wachten op een reactie, wat heeft de mail dan nog voor nut?? Wat voor een betekenis geef ik dan mijn eigen woorden?? ‘Ik wacht af tot dat er een reactie komt, dan pas beslis ik’. Als ik hem zou brengen, voordat ik een reactie krijg, dan betekent mijn woorden toch niks, dan lijkt het alsof ik er niks van meen….
Zelf dacht ik dat ze hem gewoon verwacht hadden, maar ik heb hem dus niet gebracht, daarom had ik nu eigenlijk wel een reactie verwacht door middel van mail en of telefoontje, maar er is helemaal geen reactie gekomen….
Ik baalde trouwens wel een beetje, dat hij niet op dagbesteding was geweest, omdat ik super slecht geslapen had. Normaal zou ik dan even een uurtje kunnen bijtanken, maar dat ging nu niet.
Maar ik ben daarentegen blij, dat ik heb laten zien dat ik het inderdaad meende, wat er in de mail stond.
Zoals het er nu uitziet, breng ik hem morgen ook niet, want ik wacht tenslotte nog steeds op een reactie.
Of er problemen komen??? Tja, tijd zal het leren….. Uiteindelijk kom ik op voor mijn kind!

Word vervolgt…




Geen opmerkingen:

Een reactie posten